Miejsce pracy: Poraj (pow. myszkowski)
Twój zakres obowiązków
- współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń spedycyjnych i codziennej pracy operacyjnej
- prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnej
- optymalizacja kosztów transportu
- utrzymanie kontaktów z klientami i przewoźnikami
- monitorowanie realizowanych zleceń
- dbanie o wysoki poziom jakości usług, terminowość zleceń i wizerunek firmy
- przygotowywanie dokumentacji transportowej i wprowadzanie danych do systemu
Nasze wymagania
- wykształcenia z zakresu TSL
- minimum rocznego doświadczenia w spedycji drogowej
- mile widziane doświadczenie w branży transportu chłodniczego
- dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym MS Excel
- samodzielności, umiejętności podejmowania szybkich decyzji, odpowiedzialności
- umiejętności pracy w zespole
- komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów
- mile widziana znajomość programu SPEED
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, inne języki będą dodatkowym atutem