Klienci firm transportowych i logistycznych coraz częściej patrzą na partnerów logistycznych przez pryzmat bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości działania. Niezwykle ważna staje się powtarzalność, terminowość, zaufanie i jakość. Właśnie zaufanie wśród klientów budują posiadane przez firmę certyfikaty, które są gwarantem jakości, terminowości dostaw, właściwego zabezpieczenia ładunku, a także kompletnych i właściwych dokumentów. Firma posiadająca certyfikaty staje się więc dla Klienta partnerem, który gwarantuje powtarzalność procesów i bezpieczeństwo w trakcie całego łańcucha dostaw.
Nasza firma posiada certyfikaty:
Głównym czynnikiem, który miał znaczący wpływ na podjęcie przez firmę decyzji o wdrożeniu działań na podstawie normy ISO 9001 oraz ISO 28000 był Klient i jego oczekiwania. Dostrzegliśmy również także potrzeba usprawnienia i usystematyzowania procesów i działań wewnątrz firmy. Aby jednak „ISO” pomagało, a nie przeszkadzało firma OmegaTransport zdecydowała się na jednoczesne wdrożenie wymagań obu norm. Wymagało to stworzenia procedur i dokumentacji zintegrowanego systemu zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem w łańcuchu dostaw. Pozwoliło to na ujednolicenie dokumentów do dwóch systemów oraz zbudowanie podstawy do wprowadzenia kolejnych standardów związanych z zarządzaniem.
Dla nas jako firmy posiadanie takich certyfikatów stanowi przewagę nad innymi firmami w sektorze usług transportowych i logistycznych oraz powoduje wzrost znaczenia naszej marki.